🚚 Fri fragt ved køb over 399 Kr

🧶 Mere end 73 års ekspertise i garn

Reklamation

Reklamation

Købt i webshoppen mayflower.dk

Er din vare defekt, eller har du en anden reklamation, bedes du altid kontakte os, før du sender varen retur.

Skriv en mail til shop@mayflower.dk med din reklamation, og så vil vi hurtigst muligt behandle din reklamation. 

Din mail skal indeholde ordrenummer og grunden til din reklamation. Medsend gerne billeddokumentation om muligt. 

Vi betaler udgiften til returforsendelsen og opretter en returlabel til dig, så du slipper for udgiften. Vi godtgør ikke udgifter til emballage til returforsendelsen, men anbefaler, at du genbruger emballagen, som du modtog varerne i. 

Købt i showroom

Er varen købt i vores showroom, skal henvendelsen ske i butikken.  

Købt hos forhandler

Har du købt produktet ved en af vores forhandler, skal reklamation foretages hos forhandleren.